Нойр ба амралт

Нойргүйдлийн 4-н төрөл
Нойр хулжилт-78.0%
Нойрсолт дундаас гэнэт сэрэлт-48.6%
Эрт сэрэлт-50.7%
Гүн нойрсож чадахгүй байх-69.0%
Нойргүйдлийн гол шалтгаан
1. Сэтгэл санааны дарамт стресс: Сэтгэл санааны тавгүйтлээс болж нойрсож чадахгүй байх тохиолдол олон.Хэтэрхийих юм бодох,ядаргаа зэрэг нь нойргүйтэх шалтгаан болдог.
2. Бие махбодийн тэнцвэргүй байдал: Бие махбодийн хэмнэл алдагдахад нойргүйдэл үүсдэг. Нар салхинд гарах, хоол, хөдөлгөөн зэрэг өдөр тутмын зуршилаа сайжруулсанаар даван гарч болно.
3.Сэргээш, донтуулагч бодис: Кофе болон цаймэтэд агуулагдах кафеин, тамхинд агуулагдах никотин зэрэг нь сэргээх үйлчилгээтэй тул унтахын өмнө ууваас нойргүйдлийн эх үүсвэр болдог. Архи болон согтууруулах ундааг унтахын өмнө хэрэглэвэл мөн адил нойргүйдлийн үүсвэр болдог.
4. Хөгшрөлт: Нас ахихтай холбогдон нойрны чанар муудах, гүн нойрсохгүй байх нь олонтаа. Биологийн цаг нь урагшилж эрт унтаж эрт босох хандлагатай байдаг.
5. Хүнд өвчин эмгэг: Янгинах, загатнах мэтийн зовиуртай өвчний улмаас нойргүйтэх тохиолдол байдаг.Чихрийн шижин мөн нойргүйдлийн том шалтгаан болдог.

 
Нойргүйдэл удаан үргэлжилвээс

Нойргүйдэл
Өдөр тутмын ачаалал даах чадварын бууралт
Орчны нөлөөллөөс шалтгаалан өвчин үүсэх магадлал ихсэх
Цаашлаад оношилгоо болон эмчилгээ хийлгэх шаардлагатай.


Таны нойрыг шалгацгаая
Ойролцоогоор сүүлийн 1 сарын дотор 3 болон түүнээс дээш тохиолдсон тохиолдолд хариулна уу?



0-Оноо1-Оноо2-Оноо3-н Оноо
Унтахаар хөнжилдөө
ороод унтах хүртэл зөрцуулах цаг
Байнга шууд унтдагНилээн цаг зарцуулдагБага зэрэг цаг зарцуулдагМаш их цаг зарцуулдаг
Унтаж чаддаггүй
Шөнө унтаж байгаад сэрэх
үе байдаг уу?
Бараг гардаггүйБага зэрэг гардагНилээн их гардагМаш их гардаг
эргээд унтаж чаддаггүй
Унтахыг хүссэн цагаасаа эрт сэрчихээд эргээд унтаж чаддаггүй тохиолдол гардаг уу?
ГардаггүйБага зэрэг эрт сэрдэг
Нилээд эрт сэрдэгМаш эрт сэрчихдэг эргээд унтаж чаддаггүй
Хангалттай унтах цаг байдаг уу?
Хангалттай байдагБага зэрэгНилээн бага байдагОгт хүрэлцээгүй/ унтаж чаддаггүй/
Бүрэн гүйцэд амраж чаддаг уу?ЧаддагБага зэрэг дутуу амардагНилээд тавгүй амардагОгт тавтай унтаж амарч чаддаггүй.
Өдрийн эрч хүч хэр байдаг вэ?ХэвийнБага зэрэг буурсанНилээд буурсанОгт эрч хүчгүй болсон байдаг
Өдрийн ажлын бүтээмжийн байдалХэвийнБага зэрэг буурсанНилээд буурсанМаш их буурсан
Өдөр нойр хүрэх тохиолдол байдаг уу?Огт байдаггүйХаяадаа байдагНилээд байдагБайнга тохиолддог

Дүгнэлт:
0-3 оноо: Санаа зовох зүйлгүй. Та хангалттай сайн амраж чадаж байна6
4-5 оноо: Бага зэрэг асуудалтай. Та одоо байгаагаасаа илүү цаг төлөвлөлт амралтандаа анхаараарай.                                          
6-аас дээш: Нилээд асуудалтай. Та яаралтай нарийн мэргэжлийн эмчээс зөвлөгөө авч амьдралын хэвшилээ өөрчлөх хэрэгтэй. 

Амьдралын хэв маягийн муу зуршилаа зөв болгоцгооё!!!...............